КОНСУЛЬТУВАННЯ

ПРАЦЮЄМО У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ З 2004 РОКУ

ДОБРЕ З ПЕРШОГО РАЗУ

Життя занадто коротке, щоб будувати бізнес методом спроб та помилок. Краще спиратися на досвід фахівців, що вже пройшли цей шлях, мають профільну освіту, кваліфікацію, роки практичної роботи та знають кожен підводний камінець навпомацки. Запуск двох власних ресторанів та співпраця з кращими рестораторами та готельєрами України допомогли нам сформувати потужну спільноту людей, кожен з яких є кращим у своєму професійному сегменті.


ЕТАПИ

1.ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ

вивчення ринку, потенційної цільової аудиторії та очікувань клієнта

2.ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ТА ЛАНОК, ЯКІ ПОТРІБНО ПОСИЛИТИ

визначення цілей та ключових етапів їх досягнення

3.ЗАЛУЧЕННЯ ФАХІВЦІВ, ЩО МАЮТЬ ЕКСПЕРТИЗУ У ДАНОМУ НАПРЯМКУ

запрошення досвідчених фахівців відповідної ніші для аналізу проектів, обміну знаннями та визначення шляхів досягнення успіху

4.СТРАТЕГІЯ ПРОЕКТУ ВІД УСПІШНИХ ПРОФЕСІОНАЛІВ-ПРАКТИКІВ

документ, що містить усі дані проекту та його фінансову модель

КОМАНДА-КОНСТРУКТОР

Під кожен проект ми формуємо окрему команду, залежно від специфіки та задач. Ми співпрацюємо з управлінцями готельних мереж,  рестораторами, барними та кухонними технологами, маркетологами та іншими профільними фахівцями. Це люди, з якими ми вже пройшли тривалий шлях та побудували спільні успішні проекти.

ПОТЕНЦІАЛ

Досвід навчив нас, що на початковому етапі правильні запитання важливіші за відповіді. Щоб створити оптимальну стратегію досягнення комерційного успіху, потрібно дійти до суті проекту, проаналізувати вихідні дані та наявні ресурси. Важливо подивитися на майбутній готель, відпочинковий комплекс або ресторан під різними кутами: очима відвідувача, співробітника та керівника. Люди з досвідом побудови та управління подібним бізнесом знають, як розкрити потенціал закладу та досягти його максимальної функціональності та швидкої окупності.

БЕЗЦІННИЙ ДОСВІД

Не існує універсальних формул рентабельності, як не існує універсального ресторану чи готелю. Скрізь є специфіка та нюанси, зумовлені локацією, географією та ринковим контекстом. Оцінити плюси та мінуси конкретного проекту допомагає практичний досвід та аналітичний підхід. Ми спираємося на експертизу конкретних людей, які здобули та систематизували знання і готові ділитися ними з колегами.