АЙДЕНТИКА БРЕНДУ

ВІД ІДЕЇ ДО РЕЗУЛЬТАТУ

ВІД ІДЕЇ ДО РЕЗУЛЬТАТУ

У нас є незалежний відділ брендування, спеціалізований на концептах візуальної ідентичності, брендуванні, неймінгу та елементах проекту. Процес тісно координується з розробкою інтер'єру, щоб досягти міцного та стійкого враження проекту в цілому. Команда брендування створює назву, логотип та систему ідентичності, а також дбає про такі елементи, як меню, друковані матеріали, формування персоналу, знаки, направляючі знаки тощо.


ЕТАПИ АЙДЕНТИКИ БРЕНДУ

1.КОНЦЕПЦІЯ ТА СТРАТЕГІЯ БРЕНДУ

Аналітика та збір даних. Формування цільової аудиторії. Пошук концепції бренду. Розробка бренд стратегії та позиціювання.

2.НАЗВА БРЕНДУ

Пошук назви бренду. Формування byline.

3.ЛОГОТИПІКА ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

Розробка базового GUIDELINE. Логотипіка та айдентика, графічно-візуальна частина бренду.

4.ЗОВНІШНЕ ТА ВНУТРІШНЕ БРЕНДУВАННЯ ОБ’ЄКТУ

Проект зовнішніх та внутрішніх вивісок об’єкту.

5.УПАКОВОЧНІ ЕЛЕМЕНТИ  

Детальна розробка дизайну та макетів під виробництво пакувальних матеріалів

6.ПОЛІГРАФІЯ  

Графічний дизайн POS матеріалів, меню та переліку необхідних поліграфічних  елементів.

7.УНІФОРМА ПЕРСОНАЛУ

Розробка корпоративної уніформи персоналу.

8.ДІДЖІТАЛ ЕЛЕМЕНТИ  

Проект digital & social media guide

9.ГРАФІЧНО-ІНСТАЛЯЦІОННІ ЕЛЕМЕНТИ В ІНТЕР’ЄРІ  

На базі проекту інтер’єру розробляємо графічні та предметні елементи. Підбір посуду та сервірока. Інсталяції та декор закладу.

10.НАВІГАЦІЯ

Проект навігаційних ландшафтних, екстер’єрних, інтер’єрних елементів