Готель відкрився в одному з ділових районів Харкова в 2009 році. При розробці дизайн-концепції за відправну точку дизайнери обрали образ космополітичного інтер'єру, який можна зустріти в мегаполісі будь-якої частини світу. Дизайн-рішення поза часом і географією, урбаністична естетика і підкреслено конструктивний ритм простору миттєво виділили цей готель на туристичній карті України.
Продумане планування, яке для готелю має особливе значення, і кольорові рішення підсилюють загальну концепцію міського ритму життя. Роль кольору в цьому інтер'єрі – у виявленні об'єму й підкресленні геометрії поверхонь. Чорно-білі фотографії на стінах виступають візуальним акцентом, що переносить гостей з готелю на вулиці міст світу. Всі номери й зони концептуально перекликаються з лаконічним екстер'єром.